YAY MIJN VIEWS

vrijdag 12 juli 2013

Body & Earth elements, Coconut Lime, Body Souffle - 12 juli 2013

Hoooi,
Ik had dit product al een paar maandjes in mijn kast liggen, maar ik had hem nog nooit echt gebruikt. Ben je benieuwd of hij goed is?




De bodylotion is van het merk Body & Earth (elements). Dit merk is te koop bij de Kruidvat, niet apart, maar in een cadeaubox. Hij zat samen met nog 2 andere 'smaken', maar die heb ik al gebruikt.













Zo ziet hij eruit, hij is niet heel erg groot, dus ook handig mee te nemen als je op vakantie gaat bijvoorbeeld. Ik vind de verpakking zelf wel leuk, en vind de combinatie kokosnoot en limoen ook wel een interessante keuze.













De bodylotion zelf is groen, heel erg groen. Wel een grappig kleurtje. Ik ben benieuwd naar de werking en de geur!













Ik haal de deksel eraf en er zit een wit beschermingslaagje. Het is gemaakt van papier, dus ik kan hem er makkelijk afhalen.
Ik haal het witte papiertje eraf en er zit nog een beschermingslaagje! Raar, maar hij is dus wel extra goed beschermd, dat is wel een goed teken. Dit laagje is er lastiger vanaf te halen, want het is van dat irritante plastic achtig spul, maar na veel gepriegel is het eraf (:

Het is een mooie, groene kleur, alleen de geur valt me tegen. Ik had verwacht dat hij lekker fris zou ruiken, maar je ruikt bijna niks. Ik vind het zelf niet heel erg, ik vind het belangrijker dat hij goed werkt, dan dat hij alleen maar lekker ruikt.

De meeste bodylotions zijn wat dikker, net zoals deze. Nu ik hem op mijn vinger heb, ruik ik de geur wel beter, maar hij had wel iets sterker gemogen.

Ik had een beetje veel op mijn hand gesmeerd, maar nu zie je dat het een dikke, maar luchtige bodylotion is. Dat de kleur in het begin blijft, vind ik ook leuk.

Ik vind de werking echt super! Hij smeert heel makkelijk en trek snel in. Mijn huid voelt ook meteen zachter aan! Zeker een aanrader, maar alleen jammer van de geur.

Hopelijk heb je er wat aan!

Liefs,
Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten